Kokkamine

Mango-banaani-melonijäätis

Väga lihtne ning maitsev “jäätis” või siis mahedik.

Huvitav on see, et kui ma lapsele andsin sama asja üks hommik smuutina siis ta võttis lusikatäie ja rohkem mitte kui aga kaks päeva hiljem tegin sama asja ja panin selle jäätisemasinasse sõi ta seda rõõmuga.

  • 300g banaane
  • 300g mangot
  • 400g melonit

Kõik kooritud ja puhastatud komponendid blenderisse ning blenderdada. Lisada saadud mass jäätisemasinasse ja valmistada jäätis. Jäätist ma väga paksuks ei saanud aga selline kreemjas sobis ka väga hästi. Serveerida võimalikult kiiresti peale valmistamist (vajadusel hoida vaid mõni tund sügavkülmas, pikemal hoidmisel läheb kindlasti jäässe).

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31. jaan. 2014 - Posted by | Banaan, Jäätised

1 kommentaar »

  1. 体型が気にかかるようになるのは、夏が近づき薄手の服を着るようになるころです。

    お尻・足や上腕についた皮下脂肪は、厚着のうちはスルーしてますが暑くなってくるとそうも言っていられません。イメージの体型が崩れれば元を取り返すのは大変のでやばくなる前に対策を打つべきでしょう。減量を効率よくやり遂げる食事制限することが肝要と言えます。カロリーの多すぎる食事は控えて健康的な食事を心がけることが減量をやりきれる条件です。スリムになりたいのために食事を少なくしても健康を保つために必要な栄養成分はしっかり摂っておくことです。摂るべき栄養は確保し、健康に良い食物を摂取することと太りやすい食物の摂取を制限することはともに大切です。メニメニピープルが一日のうちでガッツリな食事は夕食になっているようですが、夕飯はあまり炭水化物は摂らないほうがいいです。食べた後に急激に高血糖にならないようにするには、炭水化物から食べるのではなく、副菜や、味噌汁など、低カロリーのお皿から食べるようにしましょう。ダイエット期間中はうどんなどの炭水化物だけでなくタンパク質を含む食品を使った料理を口にすると減量の効果が出やすくなります。体内に蓄積されていた脂肪を消費させるためにはどうしても身体を動かさないといけません。運動と並行して、食事のとり方を工夫してカロリー制限を実践してみましょう。スリムになりたいをうまくやり遂げる秘訣は苦しくならないようにとにかく毎日続けられるようにすることが肝要です。

    kommentaar kirjutas キュッとCUTTO | 23. dets. 2016 | Vasta


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