Kokkamine

Tomatine läätsesupp

Ma olen juba mõnda aega seedinud oma peas mõtteid taimetoitlusest. Selle miinus- ja plusspooltest, mõelnud kas ma suudaks ja tahaks. Ühel ilusal päeval sain ma aru, et nüüd on see päev käes ja peale seda päeva ma pole liha tarvitanud. Hetkel ma püüan loobuda vaid lihast (sealiha, kanaliha, veiseliha jne). Kala ma ühe korra olen vahepeal söönud ja vajadusel söön ka liha, kui keegi teeb ja see tundub tõesti hea aga ise ma endale hetkel liha koju ei plaani osta ega sellest midagi teha. Piim ja muna jääb hetkel õnnelikult menüüsse.

Miks?

1. Enesetunne. Peale liha söömist on raske tunne ja väsimus.

2. Viimasel ajal olen kaubandusest saanud ainult halva kvaliteediga liha, pole mõtet seda ju osta kui enamus sellest ei kõlba süüa. Ning lisaks hakkab mulle liha töötlemisel selle lõhn vastu.

3. Loomade heaolu!

  • 250g rohelisi läätsi 
  • 1 suur sibul
  • 2 küüslauguküünt
  • 400g purustatud tomateid
  • 1l vett
  • köögiviljapuljongit
  • musta pipart
  • soola
  • maitserohelist

Praadida vähese õliga potipõhjas tükeldatud sibul ja küüslauk. Lisada vesi, läätsed, sool, pipar ja keeta kuni läätsed on peaaegu pehmed. Seejärel lisada purustatud tomatid ja puljongipulber. Keeta veel mõni minut, maitsestada lõplikult.

13. Jan 2012 - Posted by | Kaunviljad, Supid, Taimetoit

Kommentaare veel pole.

Lisa kommentaar

