Kokkamine

Kohupiimapontšikud

Alanevate lihavõttepühade puhul tegin kohupiimapontšikuid. Ma ei ole tea mis ajast soojasid pontšikuid söönud ja need olid nii imehead. Eile kui ma õhtul maiustasin ja küpsiseid nosisin, sattusin ma juhuslikult ühte jooksupilti vaatama, kus oli järgnev tekst: “You will regret eating that cookie. You will not regret running that mile”.  Ning täna enne pontšikute tegemist jooksin ma 8km ja sõin pontšikuid mõnuga, ilma süümepiinu tundmata.

  • 4 muna
  • 0,5dl suhkrut
  • 400g pakikohupiima
  • 1tl äädikat
  • 1tl soola
  • 1tl soodat
  • 3,5dl jahu
  • küpsetamiseks õli ca 1l
  • tuhksuhkrut
Munad vahustada suhkruga tugevaks vahuks, lisada kohupiim, äädikas, sool, sooda ja jahu. Segada korralikult läbi, taigen peaks jääma suhteliselt paks. Kuumutada õli ning kahe lusika abil vormida pallid ning asetada kuuma õlisse. Küpsetada kuni pontšikud on kuldpruunid. Panna köögipaberile nõrguma ning puistata üle tuhksuhkruga. Süüa soojalt.

20. Apr 2011 - Posted by | Kohupiim

2 kommentaari »

  1. Ma olen alati peljanud õli tulele panna ja pontsikute tegemist proovida. Nüüd seda võrratut pilti nähes proovisin järele ja hoplaa! Nii lihtne ja nii võrratu tulemus! Aitäh inspireerimast ja häid mõtteid jagamast🙂

    kommentaar kirjutas jupi | 29. Apr 2011 | Vasta

    • Tore, kui sain kasulik olla ja pontšikud maitsesid!

      kommentaar kirjutas kokkamine | 29. Apr 2011 | Vasta


Lisa kommentaar

