Kokkamine

Jõhvikad tuhksuhkrus

Tavaliselt ma olen neid jõhvikaid poest ostnud kui isu tuleb, aga sellel korral leidsin nami-namist retsepti, mis ootas pilti ning siis  ma otsutasin neid ise proovida teha. Üldjuhul mul on tulnud jõhvikate isu vaid korra aastas ja see on sügisel, siis tavaliselt teen ühe mõnusa jõhvikase koogi ja selleks aastaks mulle piisab. Aga seekord on mul neid jõhvikaid päris palju, koogist ja sellest jõhvika maiusest jäi neid veel päris hulk üle. Eelmine aasta tegin hästi maitsvat ja väga jõhvikarikast kooki, peaks proovima seda mõnipäev uuesti teha, siis on küll selleks aastaks kõik.

  • 5dl jõhvikaid
  • 1 munavalge
  • 300g tuhksuhkrut

Puhastada/pesta jõhvikad, kuivatada köögipaberi vahel kuivaks. Kloppida munavalge kergelt vahtu ja asetada madalale taldrikule, veeretada jõhvikaid munavalges. Katta küpsetuspaberiga ahjuplaat ja puistata sinna tuhksuhkur, asetada jõhvikad tuhksuhkrule, sõeluda ka peale tuhksuhkrut ning veeretada neid seal. Lasta kuivada ning puistata veel tuhksuhkrut peale, lasta uuesti kuivada. Säilitada paberitega eraldatud kihtidena karbis kuivas kohas.

12. Nov 2010 - Posted by | Jõhvikad, Trühvlid/maiustused

1 kommentaar »

  1. kaua selliselt tehtud jõhvikad säilivad?

    kommentaar kirjutas Oja Mann | 7. Oct 2012 | Vasta


Lisa kommentaar

