Kokkamine

Blogi esimene sünnipäev!

Kokkamine sai aastaseks.

Aasta tagasi hakkasin vaikselt blogi pidama, eesmärgil salvestada tehtut ning et kunagi oleks hea vaadata ning meenutada, mida tehtud ning kuidas tehtud. Blogi alustades ma poleks iial uskunud, et ma suudan aastaga blogi võrdlemisi mahukaks postitada, 228 postitust aastaga pole paha. Ma naudin söögitegemist ja tunnen tehtust mõnu.

Natuke ka endast. Olen Liina Kasela, olen õppinud kokaks ning
töötanud mõned aastad kokana siis aga kadus huvi toiduvalmistamise vastu. Hoidsin väga suure kaarega köögist eemale. Tegin hoopis teist tööd ning sain lapsevanemaks vahepeal. Peale lapse sündi hakkasin vaikselt taas kodus rohkem süüa tegema ja mulle hakkas see taas huvi pakkuma.

Eelkõige meeldib teha asju, mis mulle maitsevad ja huvi pakuvad, sellest tulenevalt on mul viimasel ajal lisandunud palju magustoitude, kookide retsepte. Kuigi ma olen õppinud kokaks, ei tunne ma ennast kokana, mulle lihtsalt meeldib kodus süüa teha ja pärast nautida seda tulemust.

Piltide tegemisel olen ka üritanud areneda aga tavaliselt kui söök valmis, ei jää pilditegemiseks väga palju aega, nälg on juba suur ja pilt tuleb kiirelt valmis teha ning sööma asuda.

Ma olen täheldanud, et mu blogil ikka on tekkinud mõned püsivad lugejad, mul on selle üle ainult hea meel, kui kellelgi mu postitustest mingitki kasu on. Kommentaarid ja arvamused on alati oodatud postituste juurde.

Tervitades
Kokkamine

24. Jul 2010 - Posted by | Uncategorized

4 kommentaari »

  1. Palju õnne!!!!

    jätka samal lainel,sest inspiratsiooni siit juba leiab

    kommentaar kirjutas minukiisu | 24. Jul 2010 | Vasta

  2. Õnnitlused ka minu poolt!
    Sinu postitusi on alati mõnus lugeda ja tekitad isu ka midagi ise kohe seepeale kokata🙂

    kommentaar kirjutas Karin | 24. Jul 2010 | Vasta

  3. Palju õnne!🙂 Viskan ka alati pilku peale ja ka kasutan häid nippe🙂 Edu ka edaspidiseks!

    kommentaar kirjutas käts | 25. Jul 2010 | Vasta

  4. Aitäh kõigile🙂 !

    kommentaar kirjutas kokkamine | 25. Jul 2010 | Vasta


Lisa kommentaar

