Kokkamine

Meekook

Varem ma olen meekooke teinud veidi lihtsamalt, olen teinud muretaigna kihid ja sinna vahele pannud mee-hapukoore- ja kondenspiimasegu. Tulemus jäi ka päris hea aga mitte see “õige”.

Mu vanatädi oli kokk ja kui ma väike olin, siis ta tegi väga head meekooki, mulle hakkas siis see tohutult meeldima, see meekook tuli sama hea🙂.

Suur plaaditäis meekooki🙂

  • 3 muna
  • 3dl suhkrut
  • 90g võid
  • 1dl vedelat mett
  • 11dl jahu
  • 2tl küpsetuspulbrit

Vahele:

  • 1,5kg hapukoort
  • 4dl suhkrut

Sulatada või potis ning lisada mesi. Lisada mette suhkruga vahustatud munad, kuumutada keemiseni (samal ajal tuleb segada, võib põhja kõrbeda), tõsta tulelt ja lasta veidi jahtuda. Lisada küpsetuspulbriga segatud jahu, segada ühtlaseks taignaks, jagada taigen 5’ks võrdseks osaks. Rullida taigen õhukeseks ahjuplaadi suuruseks (rullisin kohe küpsetuspaberi peale ja sellega asetasin ahjuplaadile ning ahju). Küpsetada igat kihti 175 kraadi juures u. 5-10min, kuni on kergelt pruunikaks muutunud. Peale küpsetamist lõikasin ääred kõigil ültlaseks ja äärtest järele jäänud puru panin hiljem koogile.

Määrida jahtunud taignakihtide vahele hapukoore-suhkrusegu.

Väga-väga mõnus kook🙂

Retsept Greeteli blogist.

17. Mar 2010 - Posted by | Koogid, Mesi

2 kommentaari »

  1. Kuidas maitseks kondentspiim selle meekoogi vahel?
    Mul mees alati pahandab, et nende poes müüdavate meekoogide vahel on hapukoor, ta eelistaks kondentspiima😀

    kommentaar kirjutas Anna A. | 12. Apr 2010 | Vasta

  2. Varem ma olengi teinud meekoogid niiviisi https://kokkamine.wordpress.com/2009/07/24/meekook/ , ka jääb väga hea. Aga võite proovida teha plaadid meega ja siis vahele panna kondentspiima ja hapukoort mõlemat, nagu viidatud retseptis.

    kommentaar kirjutas kokkamine | 13. Apr 2010 | Vasta


Lisa kommentaar

